Opony>Faq

Najczęściej zadawanie pytania w sklepie hurtopony.pl

Dokładamy wszelkich starań aby Państwa zamówienia były zrealizowane możliwie najszybciej jak to możliwe. Czas realizacji zależny jest od typu kupowanych opon, co wiąże się z wyborem określonego dostawcy. Wybór ten dokonywany jest automatycznie. Wysyłka towaru następuję zazwyczaj w ciągu 24 godzin od momentu złożenia zamówienia.

Prosimy o zwracanie uwagi na zawarty na naszej stronie czas realizacji zamówień. W przypadku pilnych zamówień prosimy wybierać te z dopiskiem „wysyłka natychmiastowa” oraz „wysyłka w 24H” ( zalecamy również umieścić odpowiedni dopisek w uwagach lub skontaktować się telefonicznie z konsultantem ). Część naszego asortymentu sprowadzana jest dla klienta z zagranicznych magazynów producentów. Wówczas czas realizacji wydłuża się do 4 / 7 dni roboczych. Opony osobowe, dostawcze, motocyklowe i niewielkie ciężarowe wysyłane są za pośrednictwem firm kurierskich DPD Polska oraz GLS Poland. W przypadku przesyłek drobnicowych są one zazwyczaj dostarczane następnego dnia po wysłaniu.

Opony gabarytowe takie jak opony rolnicze i przemysłowe oraz opony ciężarowe wysyłamy za pośrednictwem firm spedycyjnych Pekaes Sp. z o.o. oraz Geis PL Sp. z o.o. W przypadku przesyłek paletowych dostarczane są one w ciągu dwóch dni roboczych od dnia nadania.

W dniu realizacji zamówienia w godzinach popołudniowych poprzez wiadomość sms lub mailowo wysyłamy powiadomienie o nadaniu do Państwa przesyłki w którym znajduje się jej numer. Na podstawie otrzymanego numeru można sprawdzić aktualny status przesyłki na poniższych stronach:

  • DPD
  • Pekaes
  • Geis
  • GLS

W przypadku uszkodzenia przesyłki lub niezgodności z zamówieniem prosimy o spisanie protokołu z kurierem doręczającym przesyłkę.

Każda opona dostępna na rynku posiada wybitą na boku datę produkcji DOT, składa się on z czterech cyfr z czego dwie pierwsze oznaczają tydzień a dwie kolejne rok produkcji. Zgodnie z normą PN-C94300-7 za nową uznaję się oponę której data produkcji nie przekracza 36 miesięcy. Warto tu podkreślić, że według badań opona odpowiednio magazynowana starzeje się blisko 20 razy wolniej niż opona użytkowana. Nie jest bowiem narażona na działanie warunków atmosferycznych oraz zachowuje stałe środowisko.

Opona 2/3 letnia dalej utrzymuje wszystkie swoje właściwości pod względem bezpieczeństwa, a jej gwarancja liczona jest od dnia zakupu. Zdecydowana większość towaru z naszych magazynów została wyprodukowana nie później niż w ubiegłym roku. Niestety ale ze względu na ilość i różnorodność towaru nie jesteśmy w stanie informować każdorazowo o dacie produkcji. Możemy natomiast zapewnić że otrzymają Państwo towar pełnowartościowy, przechowywany w odpowiedni sposób który zachowuje wszystkie swoje parametry.

Kupujący ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w ciągu czternastu dni od zawarcia umowy. Zwrot możliwy jest tylko w przypadku opon nowych nienoszących śladów użytkowania czy montażu. W takim przypadku prosimy odesłać opony na poniższy adres wraz z formularzem odstąpienia od umowy

Hurtopony Magazyn 41-205 Sosnowiec ul. Nowopogońska 1

tel: 327061037


lub zgłosić chęć zwrotu mailowo na adres

reklamacje@hurtopony.pl

Zwrot odbywa się na koszt Kupującego. W przypadku problemów z przesyłką zwrotną możemy po opony przysłać kuriera następnie obciążając Państwa kosztem logistycznym. Zgodnie z ustawą zwrot środków następuję do 14 dni od zwrotu opon na nasz magazyn.

Wychodząc naprzeciw potrzebom naszych Klientów dajemy możliwość wymiany zakupionych opon zarówno klientom indywidualnym jak i firmą. Naturalnie wymiana możliwa jest tylko w przypadku opon nowych / niemontowanych. Jeśli zakupili Państwo niewłaściwy rozmiar lub zwyczajnie opony Państwu nie odpowiadają prosimy o mailowe zgłoszenie chęci wymiany opon mailowo na adres reklamacje@hurtopony.pl .



W mailu należy podać numer faktury zakupy lub numer zamówienia którego dotyczy zwrot. W odpowiedzi otrzymają Państwo wskazówki dalszego postępowania, poinformujemy również o ewentualnym koszcie związanym z wymianą.

Wszelkie reklamacje i niezgodności należy zgłaszać wyłącznie mailowo na adres reklamacje@hurtopony.pl Ważne by przy każdym zawiadomieniu umieścić numer faktury zakupu lub zamówienia.

W przypadku otrzymania towaru niezgodnego z zamówieniem prosimy o opisanie problemu i załączenie zdjęć opon z widocznymi oznaczeniami. Staramy się aby wszelkie problemy rozwiązywać szybko i korygować ewentualne błędy.

Wszystkie opony z naszej oferty objęte są gwarancją producenta lub dystrybutora. W momencie ujawnienia się wady w produkcie prosimy o zaprzestanie użytkowania opony oraz mailowe zgłoszenie reklamacji. Po otrzymaniu informacji prześlemy instrukcję dalszego postępowania. Zazwyczaj producent odbiera opony z naszego magazynu i przekazuję je na diagnostykę i badania na podstawie których wydaje ekspertyzę o przyczynach ewentualnej wady. Następnie otrzymaną decyzję przekazujemy do klienta. Cały proces trwa około 14 dni od otrzymania opon.

  Infolinia:

  32 706 10 18


Ustawienia

W każdej chwili możesz zmienić swoje preferencje dotyczące plików cookies w ustawieniach przeglądarki. Szczegółowe informacje znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Analityka

Pliki cookie umożliwiają gromadzenie anonimowych informacji dotyczących aktywności użytkowników na stronie, co przekłada się na możliwość ciągłego doskonalenia naszego serwisu i sprawienia, że korzystanie z niego staje się bardziej intuicyjne.

Marketing

Analizujemy Twoje przeglądane treści i zakupy na naszej stronie, aby lepiej dostosować wyświetlane reklamy do Twoich zainteresowań. Dzięki temu prezentujemy Ci reklamy, które są bardziej przydatne i interesujące z Twojej perspektywy.