Sava City U4
Bardzo dobra mocna i wytrzymała opony do autobusu na wszystkie osie zapewniająca większą wydajność floty.
Główne cechy opony
-Zastosowanie na dowolną oś
-Długie przebiegi oraz równomierne zużycie opon
-Dobra skuteczność hamowania na mokrej nawierzchni
-Względnie Niski poziom hałasu
Często stosowana oponą w autobusach jest też opona Kormoran C lub Kormoran U
Matador FU1 CITY
opony specjalnie zaprojektowane do użytku w miejskich autobusach i autobusach niskopodłogowych oraz w pojazdach komunalnych o różnych funkcjach.Konfiguracja i budowa bieżnika oraz właściwości opony, zwłaszcza części barkowej boku zostały specjalnie zaprojektowane pod kątem intensywnych i charakterystycznych warunków ruchu miejskiego, min. częstych zmian prędkości Stop-Start - częstego zatrzymywania się i ruszania, uwzględniono konstrukcji opony także większe prawdopodobieństwo kontaktu z krawężnikami chodnika lub przystanku autobusowego dlatego też boki opony zostały wzmocnione. Przeznaczenie i zakres stosowania opon Matador z bieżnikiem FU 1 to przede wszystkim całoroczne użytkowanie zwłaszcza na osiach kierujących. Dodatkowo sezonowo można jednak używać opon z opisywanym bieżnikiem na wszystkich kołach pojazdu.
W oponach do autobusów miejskich znajduje również zastosowanie koreański Hankook AU03
Barum BC 31 M+S
Opony do autobusu miejskiego z dobrymi właściwościami zimowymi dla wszystkich pozycji osi
275/70 R 22.5 148/145 J
Kumho KCA11
Opona do zastosowania na wszystkie osie. Opona znajdująca zastosowanie w transporcie miejskim a także autokarowym przewozie osób Występuje w rozmiarze 275/70r22.5. i 295/80R22.5 Opony ciężarowe koreańskie wzmocniona ściana boczna i charakterystyczny bieżnik zapewniają równomierne żużycie
Pirelli MC 88 Amaranto
Uniwersalna opona na wszystkie osie szczególnie polecana na nawierzchnie utwardzone. Znajduje zastosowania w autobusach miejskich. Geometria centralnego rowka eliminuje efekt łapania kamieni. Opony dostępne w wersji M+S
Continental Conti Urban HA3
Opona przeznaczona do transportu miejskiego znajdująca zastosowanie w autobusach .Opona na wszystkie osie. Zaleta tej opony to szerszy bieżnik dający stabilność i bezpieczeństwo w zakrętach. Możliwość stosowania w każdych warunkach pogodowych (M+S). Zwiększona grubość ściany bocznej
Continental Cityplus HA3
Opona przeznaczona do autobusów miejskich o raz autobusów międzymiastowych.
Goodyear Urban Max MCA
Opona na wszystkie osie do transportu miejskiego . Opona specjalnie zaprojektowana to pojazdów działających s systemie Stop & GO czyli do wszelkich autobusów miejskich których praca polega na ciągłym podjeżdżaniu i stawaniu i ruszaniu. Opona posiada specjalnie wzmocnione ściany boczne co jest istotne przy najeżdżaniu na krawężnik. Odznacza się dobrymi właściwościami na mokrej i ośnieżonej nawierzchni (M+S)
Opona występuje w rozmiarach 265/70rR19.5 , 11R22.5, 275/70r22.5 , 295/80r22.5 , 315/60r22.5
Goodyear Urban Max MCD
Opona na oś napędową do pojazdów miejskich autobusów znajdująca zastosowanie do jazdy w warunkach zimowych i na mokrej nawierzchni . Opony polecane dla autobusów transportu miejskiego. Opona gwarantuje długie przebiegi u równomierne zużycie.
Michelin X Incity XZU
Opony na wszystkie osie do trnasportu miejskiego. Niższe żużycie paliwa .Boki opony o większej odporności na otarcia i pęknięcia Oponę MICHELIN xNCITY można pogłębiać, co wydłuża etap eksploatacji, w którym opona zużywa najmniej paliwa Istnieje HL Z które maja taki sam potencjał jak XZA a większą ładowność.
© 2024 - All Rights with Hurtopony & Seolab